O konferenciji

O KONFERENCIJI

7 godina, 350+ učesnika, 15+ govornika, 20+ sponzora i partnera

U svetu u kom su se promenile životne navike ljudi, sasvim je razumljivo da je došlo do promene i njihovih kupovnih navika. U situaciji kada su prinuđeni da, više nego inače, borave u svojim domovima, kada životni prostor neretko postaje i radni, kada su zabrinuti za svoje i zdravlje svojih najbližih, kada im je finansijska situacija neizvesna, sasvim je razumljivo i očekivano da će promeniti način na koji kupuju, kao i šta kupuju, da će da promene svoja očekivanja od brendova.

TEME KONFERENCIJE

O konferenciji

PRIDRUŽITE NAM SE I OVE GODINE NA CENTRALNOM TRGOVAČKOM DOGAĐAJU U SRBIJI!

 7. decembar 2020 – Hyatt Regency Belgrade

Kompanije u sektoru robe široke potrošnje i pratećim industrijama u narednom periodu očekuju veliki izazovi, ali i prilike za rast – koje dolaze usled ubrzanog razvoja novih modela poslovanja. U takvom svetu menjaju se izvori prihoda, javljaju se novi troškovi, menja se pozicija i pojačava značaj upravljanja proizvodnim, uslužnim i drugim procesima.

7. FMCG Retail Summit učesnicima donosi analizu domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora, iskustva u upravljanju brendovima i zaposlenima, analizu trendova u centralnoj Evropi, kao i pregled novih modela poslovanja na globalnom nivou.

Profil učesnika:

Trgovci svih kanala (viši menadžment, nabavka, prodaja, trade marketing, marketing, logistika)

Proizvođači (viši menadžment, prodaja, trade marketing, marketing)

Distributeri FMCG proizvoda(prodaja, trade marketing, marketing)

Prateća industrija (oprema, IT sektor, konsultanti, agencije za istraživanje tržišta, marketing i PR agencije, finansije i osiguravajuća društva)

O konferenciji
Kome je namenjena konferencija?

Konferencija svake godine okupi blizu 500 učesnika iz više od 150 kompanija i 7 država.

Među njima su: Adacta, Advertiser Serbia, Albus, Aleksandrovic doo, Aleva, Alex consulting, Ambasada Austrije, Amresearch, Animal Commerce, Atlantic Brands, Atlantic Group, Grand Prom, AWT, Bambi, BAT, BG reklam, Biznis magazin, C3 Service, Calgo MN, Cards Print, cargo- partner, Carlsberg, Carnex, Chips Way, Coca-Cola, Comtrade, CSI, Danijela Commerce, DDOR, Delhaize Serbia, Delta DMD, Dijamant, Dis, Dobre In, dm drogerie markt, Domaća trgovina, Don Don, DPC group, DTD Ribarstvo, Ducla trading, e Kapija, Eko Serbia, Ekonomski fakultet, Energy Star, Enetel Solutions, Erdal, Esteh, Euro RP, Euroelite, Eurofood, Finest Breads, Focus Market Research, Fondestra, Frikom, Fruvita, Gemikro, Gfk, GlaxoSmithKline, Global Press, Global Seed, Gomex, Gorenje, Grafart, GS 1, Hellenic Sugar Industry, HI doo, Hotel Park Skopje, Iceberg Salat Centar, IGD London, IIB, Imlek, InStore Adriatic, IPSOS, Ireks, Jaffa, JTI, Keprom, Kolid internacional, Konsultant, Krajina Klas, Lesaffre, Lidl, Lilly drogerie, Linford, Logit, Lomax Company, Londessa, Loreal, LS Data , Macval Tea, Mandis media, Master Frigo, MCB Edukacija, MD International, Medela, Mediana, Mercata, Mercator S, Metalac, Metro, Metro Cash & Carry, Mg Mivela, Mice Mercuri International, MolsonCoors, Monopolist, MPG, MVM group, Nectar, Nelt Co, Nielsen, Nis, Omnico distribucija, Paragraf Lex, Perutnina Ptuj, Topiko, Philips Lighting Export, Plavi kamen, Podravka, Privredna komora Srbije, Proizvod godine, Propulzija, Ralu logistika, Red Bull, Retail Zoom, Reviso, RTS, RTV Vojvodina, Rubin, Sandler trening, SAP, Schtelber, Siona , Slovenacki poslovni klub, Strauss Adriatic, Symphony EYC, Štampa sistem, Štark, TCC, TeleSign, Tikveš, Tim 99, Trag fondacija, Trampex, Unicredit, Unilever, Unisol, Univerexport, Universal Brands, Valicon, Van Caem Europe, Veropoulos, Victoria Oil, Vital, Viz connection, Vlada Srbije, Yuco Hemija, Yuhor, Zlatiborac, Žitoprerada DM, i drugi.