Agenda

Hyatt Regency Belgrade

satnica tema
08:45 - 09:00

utorak
15. 12. 2020.

online registracija
uz Neoplanta doručak

09:00 - 10:25

Kompanije u sektoru robe široke potrošnje i pratećim industrijama u narednom periodu očekuju veliki izazovi, ali i prilike za rast, koje dolaze usled ubrzanog razvoja novih modela poslovanja.

PREZENTACIJA

Inspiracija
Marjana Davidović, direktorka Nestlé Srbija

Priču o svojim dosadašnjim poslovnim naporima i putevima kojima nastavlja da korača vodeći srpsko predstavništvo jednog od najvećih prehrambenih proizvođača čućete od Marjane Davidović, nove direktorke Nestlé Srbija.

PREZENTACIJA

Zeleni dogovor za cirkularnu ekonomiju
Kristina Cvejanov, Business & CSO Consultant, Green Loop
Violeta Belanović Kokir, General manager, Sekopak

Da li je depozitni sistem za ambalažu od napitaka jedini efikasan put ka cirkularnoj ekonomiji? Da li je jedini način da plastične boce ne završavaju u našim rekama - uvođenje povratne naknade? Kakva su evropska iskustva, a kakve tendencije u Srbiji? Zajednička prezentacija Kristine Cvejanov i Violete Belanović Kokir

10.25 - 10.40

Black n' Easy pauza za kafu

10:40-12:25

Trendovi

Kako se trgovački formati razvijaju? Kako osigurati poziciju na izazovnom tržištu maloprodaje? Koji potrošački trendovi privlače pažnju trgovaca? Kako se brzo prilagoditi promenljivim trendovima maloprodaje?

PREZENTACIJA

Sadašnjost i budućnost formata trgovine
Sanja Bakalić, Direktorka Retail Zoom

PREZENTACIJA

Formati budućnosti
Goran Kovačević, CEO Gomex

OKRUGLI STO

Biti drugačiji, a konkurentan
Goran Kovačević, CEO Gomex
Obrad Popović, direktor DTL- Domaći Trgovački Lanac
Dimitrije Stojanović, generalni direktor Aroma marketi

12:25 - 12:45

pauza za ručak

12:45 - 14:20

Da li je FMCG sektor prihvatio digitalizaciju i digitalnu transformaciju?

Digitalizacija maloprodaje, poznata i kao Industrija 4.0 i digitalna transformacija, pomera fokus sa modela koji je bio usmeren na proizvod na model koji je usmeren na kupca. Kao posledica razvoja informacionih tehnologija, došlo je do porasta moći kupaca. To je zaoštrilo konkurentsku utakmicu među trgovcima i primoralo brojne aktere da o svom poslovanju primarno razmišljaju pro futuro.

PREZENTACIJA

Budućnost trgovine su podaci
Marijana Agić Molnar, CEO & Data Strategist, DATA DO

PREZENTACIJA

Softverski roboti su stigli – uvod u revolucionarnu tehnologiju koja zauvek menja poslovne procese
Marko Jovanović, Menadžer za razvoj poslovanja

PREZENTACIJA

Programi lojalnosti u svetu, trendovi koji dolaze u Srbiju
Mihailo Ponjavić, Generalni direktor Super kartica

14:20 - 14:35

Black n' Easy pauza za kafu

14:35 - 16:10

"Ljudi" u fokusu

Razumevanje potreba kupaca u savremenom svetu i promena u njihovom pristupu i odabiru proizvoda ključni su za uspeh proizvođača. Takođe, predviđanje trendova u ponašanju potrošača u bliskoj budućnosti neophodan je proces na tom putu. Da li je za odgovore dovoljno da koristimo tradicionalne metode istraživanja ponašanja potrošača ili su neuroistraživanja “must have” u 21. veku?

Sa druge strane, ljudski resursi su dragoceni i izvor konkurentske prednosti. Dugoročni uspeh organizacije je u uspešnom upravljanju njenim zaposlenima – ljudskim resursima i aktiviranju njihovih potencijala. Ljudi sa kojima radimo su najvažniji ključ našeg uspeha, kao i uzrok neuspeha.

PREZENTACIJA

Neuroconsumer in Retail Environment
Dr Nikolaos Dimitriadis, Chief Neuro Officer Optimal HR Group

PREZENTACIJA

Uticaj pandemije na potrošača
Jovana Bijelić, Retail Vertical Client Business Partner, Nielsen

 

PREZENTACIJA

(HRM) Human Resource Management u FMCG industriji
André Rinnensland, generalni direktor, METRO Cash & Carry Srbija

08:45 - 09:00

sreda
16. 12. 2020.

online registracija
uz Neoplanta doručak

09:00 - 10:30

Srbija ulazi u veoma izazovan period, u kome će ekonomske konsekvence biti znatno veće i složenije nego što se očekivalo. Da li će, ukoliko se pandemija prolongira, pad ekonomske aktivnosti i finansijska prenapregnutost otvoriti vrata ne samo recesiji, nego i vrlo ozbiljnoj ekonomskoj krizi? 

PREZENTACIJA

Srbija danas: stanje, prognoze i realan potencijal domaće FMCG industrije
Milan Ćulibrk, glavni i odgovorni urednik, NIN, ekonomski stručnjak/analitičar

OKRUGLI STO - MESNA INDUSTRIJA U SRBIJI

U fokusu: Mesna industrija Srbije

Mesna industrija u Srbiji suočava se sa krizom, izazvanom ozbiljnim ograničenjem izvoza na regionalna, evropska i svetska tržišta. Kako dalje? Sa druge strane, jedan je od retkih sektora privrede koji je ostao u većinskom domaćem vlasništvu. Koji je značaj mesne industrije za srpsku privredu? Kakav je uticaj globalne pandemije na mesnu industriju?

moderator: Milan Ćulibrk, glavni i odgovorni urednik, NIN
Mohan Shrestha, generalni direktor, Carnex
Dragan Miladinović, generalni direktor, Yuhor
Aco Tomašević, generalni direktor, Neoplanta

10.30 - 10.45

Black n' Easy pauza za kafu

10:45-12:30

Nova prodajna struktura

Sa kupcima koji kupuju drugačije i u kanalima za kupovinu koji se neprekidno razvijaju, kompanije u FMCG industriji se suočavaju sa poteškoćama u prodajnom timu. Takođe, ubrzani rast tehnologija i inovacija povećao je potražnju za personalizovanijim prodajnim aktivnostima i novim pristupima prodaji. Na koji način FMCG kompanije moraju da promene organizaciju i prodajne strategije?

VELIKI SPONZOR PREZENTACIJA

Predviđanje prodaje i optimizacija zaliha uz pomoć veštačke inteligencije
Lazar Milošević, Sales Consultant, BE-terna Beograd

PREZENTACIJA

Prodajni menadžer i prodajni tim za 21. vek
Darko Lukić, generalni direktor, AMMC

PREZENTACIJA


Digitalna transformacija prodajne organizacije
Igor Jokić, direktor komercijalnih operacija Philip Morris International SEE

PREZENTACIJA

Izazovi prodaje u novoj realnosti
Mladen Putin,
direktor prodaje, Heineken

12:30 - 12:50

pauza za ručak

12:50 - 14:30

U fokusu: Tajne uspeha prodaje

Otkrijte tajne uspeha koji stoje iza pokretanja uspešnog, dugotrajnog i komercijalno održivog modela prodaje. Koje alate, tehnologiju, organizacione strukture i veštine treba da razviju trgovci?

Kako izgleda radnja budućnosti? Kako se trgovine tehnološki razvijaju? Kako se uklapaju tradicionalni dobavljači u trgovinu budućnosti?

PREZENTACIJA

Kupovne navike u Srbiji
Jovana Dukić Vasić, direktor istraživanja Smart Plus Reasearch

PREZENTACIJA

Novo doba trgovine
Lazar Marković, direktor maloprodaje, Mercator-S

PREZENTACIJA

The Gemini Effect in New Retail: From T11 to Amazon Go
Ray Gaul, CEO, Retail Cities Global

14:30 - 14:45

Black n' Easy pauza za kafu

14:45 - 16:15

U fokusu: partnerski odnosi i trendovi u maloprodaji

Čuveni britanski retail futurolog će vam predstaviti retail trendove u zemljama širom sveta. Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine? Vizuelna i uslužna transformacija trgovaca - šta sve rade da zadrže kupce? 

Trgovac je ključna podrška razvoju domaćih brendova. Odnos između trgovca i dobavljača treba da bude partnerski. Onaj trgovac koji postane najbolji partner lokalnim dobavljačima biće i najuspešniji. Partnerski odnos je osnova – ulaganje zajedničkih napora kako bi se kupcima ponudilo još bolje iskustvo kupovine i još širi asortiman proizvoda, a samim tim i lepši i kvalitetniji život.

PREZENTACIJA

Studija slučaja: Vizuelne transformacije trgovina širom sveta
Matthew Brown, retail futurolog Echochamber, Velika Britanija 

PREZENTACIJA

Partnerski odnos (dobavljač-trgovac)
Jan-Willem Dockheer, CEO Delhaize Srbija