ZELENA AGENDA | PROMOCIJE | CENA NA POLICI
Održiva budućnost FMCG sektora: Inicijativa pošumljavanja Maljena za smanjenje CO2 otiska
Da li ste znali da prosečno domaćinstvo u Srbiji emituje između 10 i 20 tona CO2 godišnje. Ukoliko biste želeli da u potpunosti neutralizujete Vaš karbon otisak kroz, na primer, pošumljavanje, bilo bi potrebno da negujete od 500 do 1.000 stabala u punoj zrelosti!
Jedan od načina da smanjite svoj ugljenični otisak jesu održive prakse, efikasno upravljanje resursima i aktivno učešće u ekološkim inicijativama, što veliki broj vas već sprovodi u praksi ili bar podržava. Pošumljavanje nije jedini način, ali jeste jedan od onih sa najvećim uticajem.
Zato FMCG Summit Beograd ove godine u fokus stavlja jednu posebnu zelenu inicijativu i poziva vas da se u nju uključite.
Maglian Campus Divčibare i Grad Valjevo vas pozivaju da im se priključite u akciji pošumljavanja na Divčibarama! Akcija je deo šire Maglian ESG Booster inicijative, dizajnirane da pomogne kompanijama u integraciji ESG kriterijuma u svoje poslovanje. Poziv na akciju pošumljavanja planine Maljen - pomozite da zajedno zasadimo 20.000 stabala
Aleksandar Marković, CEO, Maglian campus Divčibare
Da li promocije i privatne robne marke oblikuju trendove potrošnje?
Prezentacija istražuje ključne faktore u formiranju potrošačkih trendova, naglašavajući ulogu promocija i privatnih robnih marki. Takođe će se razmatrati potreba za pažljivim balansiranjem promotivnih aktivnosti brenda kako bi se zadovoljile potrebe potrošača, dok se istovremeno čuva marža i konkurentnost na tržištu. Prezentacija će takođe pružiti uvide u strategije prilagođavanja promenama u potrošačkim navikama i tržišnim uslovima, s ciljem ostvarivanja održivog rasta i konkurentnosti.
Ljubica Šijaković, Analytic Insights Executive, NielsenIQ
Reciklaža kao budućnost maloprodaje
Bojana će nam prezentovati načine na koje reciklaža i prikupljanje ambalaže predstavljaju novi razlog za dolazak potrošača u maloprodajni objekat. Pomoći će nam da razbijemo neke česte mitove i zablude i pogledamo uspešne primere sa vodećih evropskih tržišta.
Kroz svoju prezentaciju, Bojana će podeliti neke od trendova i rezultata studija kada su u pitanju navike potrošača nakon što se reciklaža uvede u maloprodajne lance, njihovi afiniteti i promene ponašanja pri kupovini. Takođe, ova prezentacija će pomoći da vidimo kako možemo da podržimo reciklažne aktivnosti i pre uvođenja depozitnog sistema, i kako da za taj momenat budemo spremniji.
Prezentacija će posebno biti inspirativna za viši menadžment u maloprodajnim kompanijama, pokazujući kako reciklaža može postati kompetitivna prednost i omogućiti im da razvijaju svoje poslovanje prateći ciljeve održivosti.
Bojana Milašinović, Managing Director TOMRA Collection Serbia, Montenegro, and North Macedonia
Christian Beck, VP Head of Tomra Collection Solutions Southern Eastern Europe
Kuda dalje? Značaj promocije proizvoda i trgovačkih robnih marki
Prezentacija istražuje važnost promocije proizvoda i trgovačkih robnih marki.
Koliko kupci u Srbiji vole PL i kako to izgleda u odnosu na druge zemlje CEE regije? Da li je PL alternativa brendu ili samo opcija za uštedu u budžetu? Šta to utiče na rast Pla, a da nije kriza?
Ko više voli promociju – mladji ili stariji? U kojim se misijama izdvaja promocija i gde gubimo novac kroz promociju? Koje su to kategorije najviše pod promo pritiskom?
Predrag Ćirović, Managing Director, CPS GfK Srbija & Hrvatska
Šta smo naučili za 10 godina implementacije WMS/TMS sistema?
U prezentaciji će biti govora o ključnim iskustvima i lekcijama stečenim tokom decenije primene sistema za upravljanje skladištem (WMS) i transportom (TMS). Kroz analizu izazova, uspeha i grešaka, Sead će pričati o tome kako su ovi sistemi doprineli optimizaciji procesa, smanjenju troškova i unapređenju korisničkog iskustva. Takođe, pružiće korisne preporuke za buduće projekte, zasnovane na bogatom praktičnom iskustvu.
Sead Delalić, rukovodilac AI/ML sektora, Info Studio
Poruka Executive MBA partnera samita -
Roma Business School
Imamo li pravi proizvod po pravoj ceni na pravom mestu?
U ovoj prezentaciji istražujemo ključne elemente Revenue Growth Managementa, odnosno kako da kompanije na kraju prodaju veće količine proizvoda po višim cenama i tako generišu veći prihod i profit.
Cilj je stvaranje optimalnih aktivnosti bez dugoročnog narušavanja vrednosti brenda proizvoda, usklađivanje asortimana sa širim poslovnim ciljevima i odabir strategija rasta koje nisu “opterećene” isključivo snižavanjem cena.
Takođe ćemo analizirati važnost ostalih faktora RGM-a: strategija cena, arhitektura pakovanja, optimizacija asortimana, balansiranje između volumenskog i vrednosnog tržišnog udela, a sve sa snažnim fokusom na “shop floor” aktivnosti.
Kristijan Matijašević, managing director, Abnormal agency, Hrvatska
FMCG za podršku zajednici: Centar za intergraciju mladih
Jasna Bratičević, koordinator programa, CIM, sa korisnicima centra