EVROPSKI RITEJL PEJZAŽ & TRENDOVI
Digitalizacija u maloprodaji
Unapređenje internih procesa i zadovoljstva kupaca
↓↓↓
Ubrzajte interne procese, smanjite operativne troškove i ljudske greške i povećajte zadovoljstvo i lojalnost korisnika - Vaši zaposleni sada će imati vremena da se posvete svakom pojedinačnom korisniku. Upoznajte se sa samouslužnim kasama, digitalnim cenama, info kioscima i ekranima za digitalno oglašavanje, i započnite svoj put ka digitalizaciji!
♦ Nataša Marković, generalni direktor, Galeb grupacija
Who are the new wave rural ‘basics’ supermarekts in Central and Eastern Europe (Dino in Poland, Studenac in Croatia) and why are they so successful? (eng)
↓↓↓
U fokusu ove prezentacije je iskustvo da maloprodajni koncept, izgrađen da služi ruralnim potrošačima, može biti neverovatno uspešan poduhvat.
Talas lokalizovanih maloprodajnih objekata zapljuskuje ruralni pejzaž u centralnoj Evropi, posebno nakon zatvaranja zbog korona virusa.
Dino u Poljskoj je jedna takva uspešna priča. Isto tako, vidimo primere kao što su Studenac u Hrvatskoj, KAM u Severnoj Makedoniji, Coop Jednota u Slovačkoj, Fantastico u Bugarskoj, Profi u Rumuniji, koji su uspešno osvojili tržište.
Šta je zajedničko ovim uspešnim pričama?
Šta nas u Srbiji mogu naučiti o ruralnim potrošačima i njihovim preferencijama?
Kako ovi trgovci uspevaju u okruženju u kom dominantni diskontni lanac menja konkurenciju u maloprodaji?
♦ Ray Gaul, CEO, Retail Cities, USA
Studija slučaja
Kako je BE-terna pomogla brzorastućem ritejleru da značajno brže i bolje reaguje zahvaljujući naprednoj analitici?
♦Dejan Hadžiosmanović, Business Development Specialist, BE-terna
Diskonteri:
Caught in the middle – Supermarketization or Back-to-the-Roots? (eng)
↓↓↓
2022. i 2023. su godine diskontera. Oni povećavaju svoje tržišno učešće na skoro svim tržištima. Ali i Lidl, Aldi, Penni, Biedronka osećaju ogromne promene u ponašanju potrošača. Ne uvek u njihovu korist.
Kako rade veliki evropski diskonteri (pre svega u Nemačkoj i CSE) i kako se menjaju koncepti njihove prodaje i objekata? Proteklih meseci posetio sam 10 zemalja i imam mnogo materijala za razgovor!
Prezentacija je interesantna za trgovce koji traže odgovor na pitanje „kako igrati tržišnu utakmicu sa diskonterima,“ kao i proizviđače koji se pitaju „kako poslovati sa diskonterima“?
♦ Sebastian Rennack, konsultant, retail insight and analyses for Germany, Poland and Central & Eastern Europe