Nikos Syrios
Advertising Sales Manager, CEE
Rakuten Viber
Šta ćemo čuti?
Where consumers spend their time: unlocking growth through messaging
Potrošači provode veliki deo dana na mobilnim uređajima i u aplikacijama za razmenu poruka. Ova sesija će istražiti kako FMCG brendovi mogu da se povežu sa kupcima na pravom mestu i u pravom trenutku — pretvarajući razgovore u angažman, a angažman u rezultate. Kroz stvarne primere i priče o uspehu, pokazaćemo kako brendovi postižu vidljivost, rešavaju ključne poslovne ciljeve i podstiču merljiv rast.
O govoriku
Nikos ima više od 10 godina iskustva u radu sa velikim brendovima iz oblasti maloprodaje, transporta i FMCG sektora na različitim tržištima. Njegova stručnost obuhvata prodaju, razvoj poslovanja i marketing, a posebno ima bogato iskustvo u upravljanju omnichannel i e-commerce operacijama. U kompaniji Viber zadužen je za B2B prodaju i izgradnju novih partnerstava u CEE regionu. Pre nego što se pridružio Viberu, Nikos je vodio globalni projekat ekspanzije e-trgovine renomiranog maloprodajnog lanca za kućne proizvode i nadgledao početno lansiranje i razvoj brenda u Grčkoj.
Where consumers spend their time: unlocking growth through messaging
Potrošači provode veliki deo dana na mobilnim uređajima i u aplikacijama za razmenu poruka. Ova sesija će istražiti kako FMCG brendovi mogu da se povežu sa kupcima na pravom mestu i u pravom trenutku — pretvarajući razgovore u angažman, a angažman u rezultate. Kroz stvarne primere i priče o uspehu, pokazaćemo kako brendovi postižu vidljivost, rešavaju ključne poslovne ciljeve i podstiču merljiv rast.
O govoriku
Nikos ima više od 10 godina iskustva u radu sa velikim brendovima iz oblasti maloprodaje, transporta i FMCG sektora na različitim tržištima. Njegova stručnost obuhvata prodaju, razvoj poslovanja i marketing, a posebno ima bogato iskustvo u upravljanju omnichannel i e-commerce operacijama. U kompaniji Viber zadužen je za B2B prodaju i izgradnju novih partnerstava u CEE regionu. Pre nego što se pridružio Viberu, Nikos je vodio globalni projekat ekspanzije e-trgovine renomiranog maloprodajnog lanca za kućne proizvode i nadgledao početno lansiranje i razvoj brenda u Grčkoj.