Loading...
govornik

Snežana Uljarević

Executive Director & Chief Client Officer

Ipsos

Šta ćemo čuti?

Privatne robne marke u regionu nisu homogena priča – njihov uspeh zavisi od kategorije, snage lanca koji ih nosi i percepcije zemlje porekla. Najlakše se probijaju u commodity segmentima gde je brend slab, dok u kategorijama sa snažnim ‘fortress’ brendovima rast ostaje ograničen. Sve više PL se ponaša kao pravi brend, ali poverenje potrošača u velikoj meri dolazi od samog trgovca. Zato će manje govora biti o pretpostavkama, a više o analizi tržišta kroz vreme i uvidima iz istraživanja potrošača – jer su oni najpouzdanija osnova za učenje.

O govornici

Snežana Uljarević je Executive Director i Chief Client Officer u Ipsos-u u Srbiji, sa više od 20 godina iskustva u istraživanjima tržišta, lojalnosti potrošača i razvoju poslovanja. Karijeru je gradila u Ipsos-u na rukovodećim pozicijama, kao i u Banca Intesa, gde je vodila razvoj mreže. Diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Beogradu, što joj je dalo snažnu osnovu za razumevanje ponašanja potrošača i tržišnih dinamika. U poslednje vreme fokusirana je na konsultantski rad zasnovan na hard data i consumer insightima, kroz koje sa klijentima implementira najnovija znanja iz marketinga, brendinga, psihologije potrošača i izgradnje lojalnosti.
Instagram
Email