Nikola Trifunović
Bussines unit director
Demark Retail Solutions
Šta ćemo čuti?
Vidljivost koja prodaje: Snaga pozicioniranja proizvoda na polici
Ova sesija će se baviti time kako pozicioniranje, vidljivost i dostupnost proizvoda na polici utiče na performans prodajnog mesta I kategorije – ne samo kada su police tek dopunjene, već i nakon više sati kupovine, kada raspoloživost i vidljivost proizvoda postaju presudni.
Razmotrićemo pitanja poput:
O govorniku
Nikola Trifunović poseduje više 20 godina međunarodnog komercijalnog iskustva u brojnim ulogama.
Tokom svoje karijere radio je u velikim multinacionalnim kompanijama, kao i u inovativnim startapima, stičući bogato iskustvo u različitim industrijskim granama.
Kroz godine je izgradio i vodio brojne timove, učestvovjući u razvoju i implementaciji inovativnih POS projekata na tržištima Evropske unije, u saradnji sa vodećim globalnim brendovima.
U svojoj današnjoj ulozi, predstavljajući renomiranog nemačkog pionira u oblasti izlaganja proizvoda i shelf-managementa u maloprodaji – POS Tuning – Nikola doprinosi razvoju kreativnih i efikasnih rešenja koja unapređuju performans brendova u maloprodajnim lancima širom regiona.
Vidljivost koja prodaje: Snaga pozicioniranja proizvoda na polici
Ova sesija će se baviti time kako pozicioniranje, vidljivost i dostupnost proizvoda na polici utiče na performans prodajnog mesta I kategorije – ne samo kada su police tek dopunjene, već i nakon više sati kupovine, kada raspoloživost i vidljivost proizvoda postaju presudni.
Razmotrićemo pitanja poput:
- Kako optimizacija polica može doneti uštede od 30–40% radnih sati utrošenih na održavanje prezentacije?
- Na koji način bolja vidljivost proizvoda povećava promet za 10–20% čak i u uslovima smanjene zalihe na polici?
- Koje intervencije na polici najviše utiču na iskustvo kupaca i ukupni rezultat trgovine?
O govorniku
Nikola Trifunović poseduje više 20 godina međunarodnog komercijalnog iskustva u brojnim ulogama.
Tokom svoje karijere radio je u velikim multinacionalnim kompanijama, kao i u inovativnim startapima, stičući bogato iskustvo u različitim industrijskim granama.
Kroz godine je izgradio i vodio brojne timove, učestvovjući u razvoju i implementaciji inovativnih POS projekata na tržištima Evropske unije, u saradnji sa vodećim globalnim brendovima.
U svojoj današnjoj ulozi, predstavljajući renomiranog nemačkog pionira u oblasti izlaganja proizvoda i shelf-managementa u maloprodaji – POS Tuning – Nikola doprinosi razvoju kreativnih i efikasnih rešenja koja unapređuju performans brendova u maloprodajnim lancima širom regiona.