Loading...
govornik

Valérie Vander Haeghen

Konsultant, Belgija

(ex P&G Associate Director in Category Management Omni-channel Europe)

Šta ćemo čuti?

Category Management in Action: What Can We Learn from the Best?
Category Management danas nije samo pitanje planograma i rasporeda polica — to je strateška disciplina koja oblikuje iskustvo kupovine i jača saradnju između brendova i trgovaca.

Na FMCG Summit u Beogradu, Valérie Vander Haeghen (Belgija, ex P&G Associate Director in Category Management Omni-channel Europe) donosi bogato međunarodno iskustvo i ekspertizu u oblastima store & web psychology, održive POSM strategije, organizacione izvrsnosti za osvajanje FMOT-a i naprednog category managementa.

Kroz praktične primere iz najboljih praksi, Valérie će pokazati kako se kombinovanjem psihologije kupovine, održivosti, izvršne izvrsnosti i strateškog upravljanja kategorijama postiže stvarni uticaj — na polici i daleko šire.

O govornici

Valérie Vander Haeghen je 21 godinu provela u kompaniji Procter & Gamble, uglavnom u oblasti upravljanja kategorijama, gde je bila direktorka za Evropu multifunkcionalnog tima – prodajnog i marketinškog – zaduženog za unapređenje izvrsnosti u prodavnicama kroz Category Management i promotivne materijale na prodajnim mestima (POSM). Dugi niz godina bila je odgovorna za obuku svih novih zaposlenih u oblasti upravljanja kategorijama širom Evrope.

Ona je razvila praksu Category Management-a i u online poslovanju i predvodila novu strategiju za unapređenje održivosti POSM-a. Takođe je specijalizovana za psihologiju potrošača, gde koristi uvide iz bihevioralnih nauka kako bi poboljšala iskustvo kupovine, kako online, tako i u fizičkim prodavnicama.

U leto 2020. godine započela je novu profesionalnu etapu. Danas radi kao konsultantkinja, pomažući kompanijama da obučavaju svoje timove u oblasti Category Management-a i komunikacije na prodajnim mestima, razvijaju strategije i akcione planove za unapređenje održivosti POSM-a i optimizuju online korisnička iskustva na desktop i mobilnim uređajima.

Paralelno s tim, predaje marketing na jednom univerzitetu u Belgiji.
Instagram
Email