Siniša Raković

Siniša Raković

Hunch
osnivač & CEO

Innovating on Social: Reimagine the retail strategy with Hunch


Siniša Raković je suosnivač i izvršni direktor kompanije Hunch, marketinško-tehnološke kompanije koja se fokusira na kreativnu inteligenciju. Siniša Raković je svoj karijerni put započeo u Kaliforniji, gde je na kalifornijskom univerzitetu završio Informacione sisteme i menadžment. U Srbiju je došao 2005. godine i osnovao svoj prvi startap — Building Explorer, koji je kreirao softver za virtuelnu izgradnju građevinskih objekata, a 2016. pokreće Hunch na kome i trenutno radi. Hunch je tehnološka platforma koja pomaže online marketing timovima da automatizuju svoje kreativne procese i ostvare skalabilan i profitabilan rast.



Hunch
Osnovan 2016. godine od strane Siniše Rakovića i Igora Simovića, zajedno sa malom grupom pionira kreativne tehnologije u Los Anđelesu i Beogradu, Hunch je postao globalni lider u kreativnim rešenjima zasnovanim na podacima za marketing i pomogao u lansiranju preko milijardu automatizovanih reklama za stotine brendova uključujući Bavaria Automotive, Qatar Airways, Wavemaker, Telenor i G Adventures. 2019. godine, Hunch postaje deo Google-ovog Marketing Innovation Program akceleratora.

Agenda