SEBASTIAN RENNACK

SEBASTIAN RENNACK

Nemačka i Poljska I CEE
retail analitičar

IN FOKUS:
SKENER TRENDOVA U CENTRALNOJ I ISTOČNOJ EVROPI

Schwartz Group osvaja Centralnu i Istočnu Evropu - Šta to znači za Srbiju i region?

Lidl i Kaufland kontinuirano proširuju svoje prisustvo na tržištima u razvoju u Evropi. Čini se da je Lidl nezaustavljiv, s obzirom da je tokom 2020. paralelno napredovao do pozicije lidera na tržištu u nekoliko zemalja Centralne Evrope. Takođe, u Srbiji, ovaj diskonter brzo raste.


 
O govorniku

Sebastian Rennack je međunarodni retail stručnjak u vodećoj nemačkoj nedeljnoj publikaciji za sektor robe široke potrošnje i maloprodaju, Lebensmittel Zeitung (LZ). Za sebe da je nemački iseljenik koji je više od 15 godina radio u regionu centralne i istočne Evrope, pri čemu je većinu vremena proveo na zadacima koji su se ticali nemačkih maloprodavaca u Poljskoj, Rusiji i Ukrajini. 
 
Posebnu pažnju u svom radu stavlja na identifikaciju i praćenje lokalnih trgovaca-heroja u regionu koji se dinamično razvijaju i za većinu klijenata "lete ispod radara". To je šansa za mnoge manje proizvođače robe široke potrošnje da preusmere svoje strategije prema ključnim kupcima u regionu centralne i istočne Evrope. Uz ovaj geografski fokus, on je takođe odgovoran za diskontni kanal, pri čemu i sam dolazi iz maloprodaje. Njegov prvi međunarodni posao, u to vreme kao mladog poslovođe hipermarketa, počeo je u Poljskoj, dan nakon što je zemlja postala članica Evropske unije.

 
Šta ćemo čuti?

Schwartz Group osvaja Centralnu i Istočnu Evropu - Šta to znači za Srbiju i region?

Lidl i Kaufland kontinuirano proširuju svoje prisustvo na tržištima u razvoju u Evropi. Čini se da je Lidl nezaustavljiv, s obzirom da je tokom 2020. paralelno napredovao do pozicije lidera na tržištu u nekoliko zemalja Centralne Evrope. Takođe, u Srbiji, ovaj diskonter brzo raste.

Kako je pandemija uticala na Lidlovu strategiju? Kako se ovaj „diskontni kameleon“ prilagođava lokalnim tržištima, posebno uzimajući u obzir rastuće patriotske i protekcionističke tendencije? Koji su najnoviji koncepti koje Lidl razvija u svojim nemačkim pilot prodavnicama? Šta se od navedenog može očekivati u Srbiji i na drugim tržištima u regionu?

Više podataka, studija slučaja i prognoza imaćete priliku da čujete tokom prezentacije na FMCG Retail Summit-u, 18. novembra u Beogradu. 

Agenda