PREDRAG ĆIROVIĆ

PREDRAG ĆIROVIĆ

GfK Srbija i Hrvatska
managing director

Juče, danas, sutra:
promenjene navike potrošača u post-COVID eri



O govorniku

Diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, na smeru Marketing. Svoju karijeru započeo 2008. godine u regionalnoj centrali kompanije Kraft Foods (Mondelez) u Beču, u sektoru Consumer Insight. Svoju ekspertizu na polju istraživanja nastavlja u Srbiji, u kompaniji GfK, kao konsultant za istraživanja u sektoru Finansija i B2B. Koristeći stečeno znanje u agenciji, nastavlja svoju karijeru u bankarskom sektoru kao Retail marketing manager u Eurobank Srbija. Nakon tri godine, vraća se u GfK i postaje direktor sektora Panel domaćinstava, gde i danas radi. 2019. godine, preuzima poziciju generalnog direktora GfK u Srbiji, a od 2020. godine poziciju regionalnog direktora GfK za Srbiju i Hrvatsku.


Šta ćemo čuti?

Kao rezultat COVID krize, videli smo definitivan pomak ka optimizaciji FMCG kategorija - od hrane, pića i grickalica do proizvoda za čišćenje. Velike kompanije fokusirale su se na pojednostavljivanje ponude proizvoda, uklanjanje zastarelih artikala i davanje prioriteta ključnim brendovima i robnim markama.

Na koji način je pandemija promenila ponašanje i potrebe potrošača?
Da li je COVID doprineo intenziviranju patriotskih stavova potrošača?
Koje su to kategorije dobile “COVID” zamajac?
Da li je to dugoročan ili kratkoročan trend?
Da li je PL izašao kao pobednik iz COVID krize?
Koje su to kategorije koje najviše “gube” novca na promocije?
Koje su to destinacijske kategorije za određene trgovce?
Koliko su veliki trgovci dobri u iskorišćenju svog potencijala i konverziji kupaca kod glavnih FMCG kategorija?

Agenda