Šta ćemo čuti?
Kuda dalje? Značaj promocije proizvoda i trgovačkih robnih marki
Prezentacija istražuje važnost promocije proizvoda i trgovačkih robnih marki.
Koliko kupci u Srbiji vole PL i kako to izgleda u odnosu na druge zemlje CEE regije? Da li je PL alternativa brendu ili samo opcija za uštedu u budžetu? Šta to utiče na rast Pla, a da nije kriza?
Ko više voli promociju – mladji ili stariji? U kojim se misijama izdvaja promocija i gde gubimo novac kroz promociju? Koje su to kategorije najviše pod promo pritiskom?
O govorniku
Predrag Ćirović je generalni direktor GfK u Srbiji. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, smer marketing. Karijeru je započeo 2008. godine u regionalnom sedištu Kraft Foods (Mondelez) u Beču, u sektoru Consumer Insight. Svoju istraživačku ekspertizu nastavio je u Srbiji, u GfK, kao konsultant za istraživanje u sektoru finansija i B2B. Uz pomoć znanja stečenog u agenciji, prelazi u bankarski sektor, na poziciju menadžera marketinga stanovništva u Eurobanci Srbija.
Posle tri godine vratio se u GfK – postao je direktor sektora za panele za domaćinstvo – gde radi i danas. Od 2019. godine, nakon reorganizacije agencije, preuzeo je funkciju generalnog direktora GfK-a u Srbiji.
O kompaniji
GfK Consumer Panel Services se ponosi time što je pouzdan partner za FMCG industriju kada su u pitanju uvidi u ponašanje i navike kupaca.
Agencija ima više od 65 godina iskustva u pružanju ključnih informacija o tome ko šta kupuje, gde, koliko, koliko često i zašto (ne). Kontinuiranim obezbeđivanjem vrednih i kvalitetnih podataka, konsultacijama i stručnošću, pomažu klijentima da isporuče vrhunsko korisničko iskustvo u svakoj fazi kupovine.
Agencija posmatra ponašanje kupaca tokom vremena, na različitim prodajnim mestima, što im omogućava da pruže klijentima širok i dubinski pogled na motivaciju, ponašanje i obrasce kupaca, prošlost, sadašnjost i budućnost.
CPS posluje sa kancelarijama i konsultantskim timovima u 16 zemalja.
O prezentaciji
Prezentacija istražuje važnost promocije proizvoda i trgovačkih robnih marki.
Koliko kupci u Srbiji vole PL i kako to izgleda u odnosu na druge zemlje CEE regije? Da li je PL alternativa brendu ili samo opcija za uštedu u budžetu? Šta to utiče na rast Pla, a da nije kriza?
Ko više voli promociju – mladji ili stariji? U kojim se misijama izdvaja promocija i gde gubimo novac kroz promociju? Koje su to kategorije najviše pod promo pritiskom?