MLADEN PUTIN

MLADEN PUTIN

Direktor prodaje, Heineken

O govorniku: Mladen Putin je rođen u Subotici, oženjen i otac dve ćerkice.
Prodajom je počeo da se bavi davne 2004. godine, kao komercijalista na terenu. Tokom svoje karijere je promenio više pozicija unutar prodaje gde je radio u svim kanalima prodaje. Većinu svoje karijere je proveo u pivskoj industriji. Mladen Putin imenovan je na mesto direktora prodaje kompanije Heineken Srbija, 1. marta, 2016. godine. Svoju karijeru u okviru kompanije uspešno gradi od 2009. godine i od tada zauzima veliki broj istaknutih funkcija. Počev od regionalnog menadžera prodaje za Vojvodinu, 2011. zauzima poziciiju Trade Marketing Manager za OFF trade kanale prodaje, da bi se 2013. vratio u izvorni sales, i postao Field Manager prodaje za region sever (Vojvodina i Beograd). Nakon toga, nepunih godinu dana obavlja dužnost National Sales Execution Manager-a da bi 2016. postao direktor prodaje Heineken-a za celu Srbiju i Export. Svojim bogatim iskustvom, zajedno sa svojim timom, značajno je doprineo unapređenju sektora prodaje unutar kompanije Heineken Srbija, kao i učešća kompanije na našem tržištu.

O kompaniji: Heineken je najrasprostranjeniji proizvođač piva na svetu i ima vodeću ulogu u razvoju i marketingu premium pivskih brendova i cidera. Više od 250 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i posebnih vrsta piva i cidera, predvođenih Heineken® brendom, čine snažan portfolio kompanije. Posvećeni su inovacijama, dugoročnim investicijama u brendove, dobro organizovanoj prodajnoj egzekuciji i fokusirani na efikasno upravljanje troškovima. Kroz program „Stvaramo bolji svet“, održivost čini sastavni deo poslovanja i pruža dodatnu vrednost za sve njihove stejkholdere. Heineken ima stabilnu i dobro izbalansiranu geografsku rasprostranjenost i zauzima liderske pozicije, kako na razvijenim tržištima, tako i na tržištima u razvoju. Broj zaposlenih iznosi više od 85.000, a kompanija posluje u 170 pivara, sladara i drugih proizvodnih pogona u više od 70 zemalja. U Srbiji, kompanija Heineken Srbija predstavlja proizvođača piva koji aktivno posluje u dve pivare, Zaječaru i Novom Sadu. Dok je pivara u Zaječaru ponosna na svoju dugogodišnju tradiciju i pivarsko umeće koji datiraju još od 1895, pivara u Novom Sadu je jedna od tehnološki najrazvijenijih u regionu. Osnovna delatnost kompanije je proizvodnja, distribucija i prodaja piva. Portfolio brendova čine: Heineken, Heineken 0.0, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner Weissbier, Krušovice Imperial, Sol, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Zaječarsko Pšenično, Laško Zlatorog, Laško Zlatorog 0.0, Laško Malt Mix 0.0, Red Stripe, Birra Moretti, Tiger, PilsPlus, Master pivo i Sajder Bandit. Transparentnost u svakodnevnom radu i komunikaciji, poštovanje za pojedinca, lokalnu zajednicu i društvo, strast prema kvalitetu i korporativna društvena odgovornost predstavljaju ključne vrednosti kompanije.

Agenda