MIKE ANTHONY

MIKE ANTHONY

VELIKA BRITANIJA
globalni retail stručnjak

KEY NOTE

Trgovac i potrošač - ključ je u razumevanju


O govorniku

Njegova profesionalna karijera sastoji se iz dva dela. Najpre je radio za brojne kompanije u sektoru robe široke potrošnje, u raznim prodajnim i marketinškim ulogama. Počeo je da radi u Velikoj Britaniji, u sektoru prodaje za grickalice i kekse ka tradicionalnim trgovcima, a zatim sa ključnim kupcima, pre nego što je preuzeo ulogu u marketingu. Nakom toga je radio na poslovima upravljanja dobavljačkim lancem u južnoj Africi i istočnoj Evropi, pre nego što je imenovan za direktora marketinga za Kinu - uzbudljiva pozicija koja je preformulisala portfolio brendova za najbrže rastuće tržište na planeti. Sa biskvita je prešao na Barbi lutke - postavljen je za direktora prodaje i marketinga za Mattel, jednog od najvećih svetskih proizvođača igračaka.

Drugi deo karijere posvetio je konsultantskim uslugama, pisanju, edukaciji i govorništvu. Osnovao je kompaniju 2005. godine i od tada radi sa širokim spektrom kompanija i trgovaca robom široke potrošnje - velikim multinacionalnim kompanijama poput Coca-Cole i Unilevera, kao i sa mnogim regionalnim i lokalnim igračima.

Jedan je od autora knjige “Shopper Marketing Revolution”, brojnih članaka o industriji robe široke potrošnje, marketingu i shopper marketingu.


Šta ćemo čuti?

Trgovci robom široke potrošnje shvatili su da je tehnologija srž njihovih strategija, ali fleksibilnost je ključna za stvaranje vrednosti iz novih tehnologija - sada i u budućnosti. Takođe, organizaciona zrelost će biti ključan element za ritejlere koji žele da otkriju pun potencijal analitike.

  • Šta se dešava širom sveta sa kupcima i maloprodajom?
  • Po čemu se kupci razlikuju od potrošača?
  • Šta je shopper marketing i zašto je važan za brendove i trgovce na malo?
  • Kako ovo utiče na trgovce po pitanju prodaje i šta morate da uradite po tom pitanju?

Agenda