MIHAILO PONJAVIĆ

MIHAILO PONJAVIĆ

Generalni direktor, Super Kartica

O učesniku: Protekle dve godine je na poziciji generalnog direktora u Super Kartica d.o.o. najvećeg lokalnog koalicionog loyalty programa i zadužen je za unapređenje korisničkog iskustva kroz adekvatnu identifikaciju korisničkih segmenata, širenje portfolia partnera kao i digitalnu transformaciju programa

Šest godina proveo na poziciji direktora Media Impact-a, vodećeg lokalnog advertising sales brenda u okviru kompanije Ringier Axel Springer Srbija, koji u svom portfoliju sadrži  portale Blic.rs, Noizz.rs, Zena.rs, Ana.rs i Pulsonline.rs, kao i classifieds platforme Mojauto.rs i Nekretnine.rs.

Član upravnog odbora E-commerece Asociacije Srbije,koja se zalaže za promovisanje sigurne internet trgovineregulisanje i podsticaj e-commerce industrije u Srbiji, kao i  IAB Srbija, udruženja koje radi na razvoju, standardizaciji i unapređenju online tržišta. Redovan predavač na Ecommerece Akademiji i DIMAQ sertifikacionom programu na modulu Programmatic buying & RTB.

O kompaniji: 

Šta je Super Kartica?

Super Kartica je program nagrađivanja u koji je uključeno više partnera i svaki od njih Vas nagrađuje za kupovinu ili korišćenje njihovih usluga. Kad god kupujete kod nekog od partnera (ili koristite njihove usluge) ne zaboravite da pokažete Super Karticu. Sa Super Karticom ste uvek na dobitku jer je besplatna, svaki dan ostvarujete uštede, dobijate popuste i još sakupljate bodove za nove pogodnosti i popuste. Pronađite u radnjama naših partnera proizvode sa oznakom Super cena uz Super Karticu i iskoristite popust koji važi samo za Vas.

Agenda