Matthew Brown

Matthew Brown

London UK
retail trend futurist

Putovanje kroz svet trgovine:
Vizuelna i uslužna transformacija trgovaca širom sveta



Čuveni britanski retail futurolog Matthew Brown iz kompanije Echochamber vodi vas na putovanje kroz retail trendove u zemljama širom naše planete.


Putujući svetom i posmatrajući trgovački sektor, za oko 20 godina, svojim okom zabeležio je nebrojano mnogo promena na ovom polju. Posetio je gradove i radnje širom planete zahvaljujući čemu je u mogućnosti da analizira iskustva trgovaca i podeli predviđanja razvoja ovog sektora. Trgovački svet se menja brže nego ikada, i sama budućnost fizičkih radnji se svakodnevno iznova ispisuje. Velike promene zabeležene su i nakon ekonomske krize iz 2008, a i posle pronalaska iPhone uređaja. Kakva je budućnost trgovačkog sektora onda tek nakon COVID-19 pandemije?

Kako bi glavni akteri ovog sveta razumeli sve te promene, šta im one donose i kako da im se brže i bezbolnije prilagode, Matthew priprema svojevrsni maloprodajni safari kojim će slušaoce povesti na ture po najboljim svetskim trgovačkim gradovima. Izlazak van granica zemlje i posmatranje stvarnog sveta trgovine u najboljim trgovačkim metropolama je kao gledanje u staklelnu kuglu. Ti trendovi će doći i kod vas, čak brže nego što mislite, poruka je ovog govornika.


O govorniku

Matthew Brown je vlasnik londonske kreativne agencije Echochamber, koja prati inovacije na svetskim retail tržištima i evoluciju potrošačkih trendova. Agenciju, koja doseže globalno, vodi od 1999. godine. Redovan je keynote govornik na globalnim retail konferencijama.

Echochamber ukazuje na globalne primere dobre prakse i nudi kreativnu analizu klijentima u svim sferama retial-a, pomažući im da razviju ili se prilagode svetskim standardima na osnovu najznačajnijih potrošačkih trendova.

Agencija blisko sarađuje sa trgovcima kao što su Westfield, Marks & Spencer i Tesco duže od deset godina, pomaže im da razviju nove koncepte i informiše o aktuelnim inovacijama u sektoru.

Među klijentima agencije se nalaze i brendovi kao što su Nike i IKEA, kao i divovi u sektoru robe široke potrošnje, kompanije Unilever i Johnson & Johnson, zatim globalni lanci tržnih centara i drugi.


Agenda