Marko Njavro

Marko Njavro

Atlantic Štark
generalni direktor SPP Slatko i slano

Panel:
Izvozne šanse & dobre poslovne prakse: iskustva uspešnih konditora


Marko Njavro preuzeo je funkciju generalnog direktora SPP Slatko i slano (Atlantic Štark) u martu 2020. godine, sa sedištem u Beogradu.

Iza sebe ima 20 godina iskustva i rezultata u FMCG industriji.

U sistem Atlantic Grupe došao je sa mesta regionalnog predsednika u kompaniji Molson Coors Brewing za tržišta Slovenije, Hrvatske i BiH.

Marko je prethodno bio generalni direktor Molson Coorsa u Bugarskoj, direktor marketinga u Rumuniji, a pre toga je bio na čelu grupnog marketinga za brendove Stella Artois, Beck's, Lowenbrau, Hoegarden i Leffe za devet tržišta srednje i istočne Evrope sa sedištem u Pragu, te marketing menadžer za Ožujsko pivo.



Atlantic Grupa - Štark

U okviru Atlantic Grupe u Srbiji, kao Strateško poslovno područje Slano i slatko, posluje i jedan od najjačih konditora u regiji Atlantic Štark i ove godine slavi punih 100 godina proizvodnje čokolade i 50 godina Smoki flipsa - koji je postao generičko ima za ovu vrstu proizvoda. Danas su čokolada Najlepše želje, Smoki, Bananica, Štark Napolitanke i da ne nabrajamo dalje, respektabilni brendovi sa bogatom tradicijom. Pripremajući se za novih 100, Štark je hrabro krenuo da pomera granice svojih tradicionalnih brendova upravo prateći želje i očekivanja svojih potrošača, ne samo u Srbiji i regionu, nego i u zemljama EU, gde je sve češće na policama širom etno trgovina, osvajajući polako i velike trgovinske lance.

Agenda