logo
Marijana Agić-Molnar

Marijana Agić-Molnar

Regional CEO
Direct Media United Solutions

Šta ćemo čuti? 

Zašto je maloprodaja postala najzanimljivija industrija i zašto će biti još zanimljivija?

Maloprodajna industrija je jedna od idustrija koja je doživela najveću promenu u IV industrijskoj revoluciji zasnovanoj na boljoj upotrebi podataka. Ne samo da ima vrlo detaljne podatke o preferencijama, prioritetima i potrebama svojih kupaca već je izgradila odlične kanale komunikacije kako bi mogla na kupce da utiče (aplikacije, e-commerce web site-ove...). To otvara velike razvojne mogućnosti i prostor za nove biznis modele.

Šta se zaista promenilo u poslednje tri godine i koje promene, uslovljene digitalizacijom, možemo očekivati u budućnosti u ovoj dinamičnoj industriji glavne su teme koje ćemo pokriti: kako se upravljalo i kako će se upravljati odnosima i komunikacijom sa kupcima (personalizacija, iskustvo kupca, promene u ponašanju), kako se upravlja asortimanom, cenama, formatima & prodajnim objektima (omnichannel), koja su nova očekivanja od dobavljača u lancu nabavke, kako se rešava izazov sa tržišta rada i slično. Posebno mesto ćemo posvetiti novom izvoru prihoda: retail media mreži.


O govornici

Od početka svoje karijere, više od 25 godina, Marijana je aktivna u industriji marketinga podataka. Ona je marketing i data strateg, ekspert za kreiranje novih poslovnih rešenja koristeći raspoložive podatke, odnosno Data Science. Od prošle godine je direktorka kompanije Direct Media United Solutions.

Karijeru je započela kao istraživač tržišta u tada vodećoj kompaniji za marketing istraživanja Mark-Plan, a nastavila u kompaniji Coca-Cola kao strateški menadžer za pretragu, istraživanje i trendove.

Osnovala je svoj prvi startap Focus MR 2000. godine, koji se bavio marketing istraživanjima. Dve godine kasnije Focus MR preuzima jedna od vodećih svetskih kompanija za istraživanje tržišta – GfK, a Marijana postaje generalni direktor za zemlje Adria regije i nakon toga i član board-a direktora za upravljanje Custom istraživanjima u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Bila je odgovorna za razvoj projekata napredne analitike i novih izvora podataka na nivou Centralne i Istočne Evrope.

Od 2019. je u svom drugom startapu (DATA DO) na poziciji CEO-a i data stratega, kompanije koja razvija interesantan model – kombinuje nauku o podacima sa razumevanjem tržišta i potrošača kako bi pomogao kompanijama da otkriju nove mogućnosti i povećaju prihode. 

Master je ekonomije i član upravnog odbora IAA, jedan od osnivača AcademIAA – modula za marketing istraživanja i analitiku.

Agenda