Marc Ernest Garofani

Marc Ernest Garofani

Super Vero Jumbo Srbija
general manager

Kreiranje jedinstvenog iskustva za potrošače


Iskustvo u maloprodaji stiče još od 1994, od čega je na rukovodećim pozicijama proveo 25 godina. U Super Veru je generalni direktor od 3. januara 2018. Prva rukovodeća pozicija mu je bila menadžer operacija u kompaniji Carrefour u Francuskoj. Po dolasku u Srbiju, pridružio se Delta Holdingu kao COO za Tempo. Od 2008, kao generalni direktor za Delta Maxi International, vodio je tržišta Bosne, Albanije, Bugarske i Crne Gore. Bio je na mestu generalnog direktora lanca Euromax od 2010. do 2011, tokom tranzicije između Delta Maxi-ja i Delhaizea, nakon čega je, od 2011. upravljao formatima Tempo i TempoExpress. Ponovo se pridružuje kompaniji Delta Holding 2015. godine, kao direktor tržišta Mediterana i Severne Afrike (Magreb).

Poslednje četiri godine, u okviru kompanije Veropoulos, upravlja hipermarketima Super Vero i Jumbo.

O kompaniji

Pre dva veka u Smirni, poznatom grčkom trgovačkom centru, Panajotis Veropoulos postavlja temelje svog trgovačkog biznisa. Pre 50 godina, u Peristeriju, stari gradski bioskop preuređen je u prvi supermarket, a nakon nekoliko meseci, kraj Atine, otvoren je i drugi. Od tog trenutka, počinje uspon jedne od najuspešnijih porodičnih kompanija u ovom delu Evrope.

Veropoulos kompanija ove godine slavi dve decenije poslovanja u Srbiji. U decembru 2002. godine, na površini prodajnog prostora većoj od 2.000 m2, otvoren je prvi inostrani market u Srbiji. Danas, u sastavu kompanije Veropoulos posluju formati Super Vero i Jumbo, na sedam lokacija u Beogradu. U toku godine, uspešni format u kombinaciji Super Vero i Jumbo, biće otvoren i u Novom Sadu, a u prizemlju TC Zira u Beogradu, će pored Super Vera, početi sa radom i Jumbo, kao zasebni market.

Fokus poslovanja Super Vera, pored širokog asortimana mediteranskih proizvoda, je veliki izbor proizvoda sa visokim nivoom kvaliteta, značajno iznad nivoa cena. Osim o kvalitetu svoje ponude, kompanija vodi računa i o zajednici u kojoj posluje i ponosna
je na svoj doprinos razvoju srpskog preduzetništva, kroz saradnje sa domaćim proizvođačima i farmama. Da i kupci smatraju da je Super Vero sve ono što je navedeno u prethodnim redovima, potvrđuje činjenica da se u programu lojalnosti Vero Klub nalazi više od 90.000 potrošača.

Agenda