Šta ćemo čuti?
Imamo li pravi proizvod po pravoj ceni na pravom mestu?
U ovoj prezentaciji istražujemo ključne elemente Revenue Growth Managementa, odnosno kako da kompanije na kraju prodaju veće količine proizvoda po višim cenama i tako generišu veći prihod i profit.
Cilj je stvaranje optimalnih aktivnosti bez dugoročnog narušavanja vrednosti brenda proizvoda, usklađivanje asortimana sa širim poslovnim ciljevima i odabir strategija rasta koje nisu “opterećene” isključivo snižavanjem cena.
Takođe ćemo analizirati važnost ostalih faktora RGM-a: strategija cena, arhitektura pakovanja, optimizacija asortimana, balansiranje između volumenskog i vrednosnog tržišnog udela, a sve sa snažnim fokusom na “shop floor” aktivnosti.
O govorniku
Kristijan Matijašević je osnivač i direktor konsultantske kompanije Abnormal, menadžer s više od 20 godina iskustva u najuspešnijim globalnim kompanijama iz područja oglašavanja i medija, telekoma i FMCG industrije. Član je nadzornog odbora HUKI- Hrvatskog ureda za kreativnost i inovacije. Kristijan je bivši direktor marketinga The Coca-Cola Company u CEE regionu. Fokusiran na upravljanje rastom prihoda (RGM), uspešno je vodio brojne svetske brandove prema kontinuiranom i profitabilnom rastu.
Neki od klijenata s kojima je uspešno sarađivao ili sarađuje: The Coca-Cola Company, Hrvatski telekom, A1 telekom, Fortenova grupa, Zalando, Styria grupa, Manpower, Perutnina Ptuj, Atlantic Grupa. Poznat je po prevođenju složenih poslovnih koncepata u praktične i razumljive poslovne planove. Dobitnik je brojnih međunarodnih nagrada za marketinšku učinkovitost. Magistar je nauka iz područja marketing menadžmenta. Takođe, on je inspirativni govornik i predavač na brojnim univerzitetima, poslovnim školama i konferencijama.