Savremena nauka i psihologija u službi prodajne prakse
↓↓↓
- Principi ubeđivanja u službi B2B i B2C prodaje
- Potrošačka neuronauka kao osnova uspešnije B2B i B2C prodaje
- Principi bihejvioralne ekonomije i kako ih uspešno koristiti u B2B i B2C prodaji
O govorniku
Rođen 1978. godine u Bosanskoj Gradišci, odrastao se i školovao se u Banjaluci, gdje je diplomirao na PMF-u Banjalučkog Univerziteta.
U toku studija radio na poslovima istraživanja javnog mnjenja, a nakon studija počeo sa radom na poslovima prodaje i distribucije u renomiranim BiH distributivnim kompanijama Teloptic i Planet. Internacionalnu karijeru gradi kroz različite pozicije u kompanijama Lactalis, Henkel I Philip Morris, na tržištima BiH, Srbije, Makedonije, Centralne Azije i Kavkaza, a od aprila 2021. godine na poziciji Direktora prodaje u Neltu, za FMCG, Tobacco i Electronics distributivne portfolije na tržištu Srbije.
Oženjen, otac jednog deteta, stalno nastanjen u Beogradu. U privatno vreme pasionirani kinolog, odgajivač i izlagač rasnih pasa.