Šta ćemo čuti?
Evropski trendovi i perspektive lokalnih tržišta: Pogled u budućnost
Sektor maloprodaje robe široke potrošnje (FMCG) u Evropi prolazi kroz dinamično okruženje pod uticajem ekonomskih pritisaka, digitalnih inovacija, promenljivih potrošačkih preferencija i povećanog fokusa na održivost. Trgovci koji se uspešno prilagode ovim trendovima i iskoriste tehnologiju za poboljšanje korisničkog iskustva imaju velike šanse za uspeh na ovom tržištu u razvoju.
O govorniku
Hans Eysink Smeets je jedan od vodećih svetskih retail konsultanata. Sarađivao je sa liderima na tržištu supermarketa, hipermarketa, bankarstva, automobila i FMCG-a u više od 40 zemalja na 5 kontinenata. Pisao je članke za vodeće retail veb-sajtove kao što su RetailDetail i Distrifood. Pored konferencija i samita, Smeets je govorio o najnovijim trendovima u FCMG industriji za maloprodajne gigante kao što su Unilever, Mars, Albert Heijn, Migros i Pepsi.
O govorniku i njegovoj kompaniji rekli su:
"Nikada nisam video toliko kvaliteta u tako kratkom periodu."
-Annemieke Rijke, Commercial Director Gall & Gall / AholdDelhaize
"Čovek može samo da sanja da ima tako hrabrog i iskusnog konsultanta."
-Ulf Bergenudd, CEO Pressbyran
"Ako su vam potrebni drugačiji pravac, jasna vizija i pozitivna energija u organizaciji, unajmite Eysink Smeets."
-Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia
"Ako vam je potrebna radikalna promena, oni su pravo mesto za to."
-Kris Geeraert, General Manager Danone NL/BE/LU
"Neobična kreativnost, ali i velika praktičnost kada je u pitanju implementacija."
-Bert van Doorn, Executive TPG Post
"Majstori kada je potrebno da se unesu promene u kompaniju."
-Neil Humphrey, VP Unilever