logo
Dragan Stajković

Dragan Stajković

Generalni direktor
Bambi

Šta ćemo čuti u panelu?

Sadašnjost i budućnost trgovine: Izazovi i prilike u FMCG industriji

Okrugli sto će okupiti vodeće stručnjake iz FMCG industrije—trgovca, proizvođača i distributera—od kojih ćemo čuti kako se suočavaju sa aktuelnim izazovima i kako vide buduće prilike u trgovini.

Diskusija će obuhvatiti ključne teme kao što su cenovna politika, formati trgovina, razvoj trgovine u Srbiji, uticaj inflacije na cene, problemi s radnom snagom, domaća konkurencija, strategije za snižavanje i promociju cena, kao i izazovi i mogućnosti u logistici i distribuciji. Ova panel diskusija pružiće uvid u trenutnu situaciju u industriji, kao i smernice za održivi rast i razvoj u budućnosti.

Pridružite nam se na ovoj dinamičnoj debati koja obećava dublje razumevanje kompleksnosti domaće proizvodnje i trgovine u FMCG sektoru.


O govorniku

Dragan Stajković je generalni direktor kompanije Bambi od decembra 2017. godine.

Sa više od dve decenije iskustva u FMCG industriji, on je poslovni lider u ovom regionu koji je u industriji od trenutka kada je ona počela da poprima obrise modernog poslovanja kakvo poznajemo danas.

Stajković je započeo svoju karijeru u kompaniji Coca-Cola 1998. godine. Razvio je svoje kompetencije i stručnost napredujući kroz različite pozicije u komercijalnim sektorima i poslovnom razvoju, radeći kako na rukovodećim pozicijama, tako i kao konsultant u drugim FMCG kompanijama (Dukat, Marbo/PepsiCo, Nectar).

Od 2015. godine, član je menadžment tima Moji Brendovi (Knjaz Miloš, Bambi, Imlek), gde se primarno fokusirao na unapređenje komercijalne strategije Knjaz Miloša i uspešno repozicioniranje brenda kompanije na tržištu. U decembru 2017. godine, Dragan je imenovan za generalnog direktora Bambija i od tada uspešno upravlja kompanijom i njenih 800 zaposlenih. On i njegov tim zaslužni su za obezbeđivanje snažnog rasta Bambija i njegovih brendova u Srbiji, kao i na izvoznim tržištima konditorskih proizvoda.

Pod njegovim vođstvom, Bambi je ojačao svoju poziciju u regionu, što je dovelo do uspešne akvizicije 2019. godine, kada je kompanija postala deo Coca-Cola HBC.

Agenda