Šta ćemo čuti?
Prezentacija će se fokusirati na pokazivanje uspešnih primera saradnje srpskih proizvođača sa Lidlom Srbija, kao i na situacije u kojima proizvodi nisu ispunili postavljene standarde. Cilj je da se detaljno razumeju zahtevi i očekivanja koje Lidl postavlja svojim dobavljačima, te kako se oni odražavaju na mogućnosti saradnje u Srbiji i izvozne mogućnosti iz Srbije.
Biće reči o ključnim faktorima uspeha za dobavljače privatnih robnih marki, uključujući kvalitet, doslednost i sposobnost ispunjavanja kriterijuma. Takođe, biće reči o koracima koji su potrebni za prevazilaženje izazova i unapređenje poslovanja u okviru globalne mreže Lidla.
Prezentacija će poslužiti kao dragocen resurs za srpske proizvođače koji teže ka uspešnom pozicioniranju na lokalnom i međunarodnom tržištu.
O govorniku
Nakon završenog fakulteta sa master diplomom u oblasti Evropske ekonomije i biznisa, Darko Stojčić je karijeru započeo u Minhenu u Nemačkoj kao konsultant za back-office u kompaniji koja se bavi gradnjom, da bi karijeru od 2016. godine nastavio stručnim usavršavanjem u kompaniji Lidl Srbija. Ubrzo je preuzeo rukovođenje različitim odeljenjima u direkciji Nabavke kompanije Lidl Srbija, dok od 2020. godine Darko preuzima poziciju rokovodioca nabavke voća i povrća, a 2023. poziciju rukovodioca sektora Prehrana gde trenutno razvija i unapređuje segment Lidlovih brendova i proizvoda.
O kompaniji
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 72 prodavnice u 41 gradu širom zemlje sa dugoročnim ciljem da potrošačima širom Srbije ponudi jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je kompanija prepoznata i u svetu.
Lidl Srbija trenutno u asortimanu broji oko 2.800 proizvoda, a kompanija se zalaže za dugoročnu saradnju i fer poslovanje sa svojim partnerima, a u svim zemljama u kojima posluje ima razvijenu mrežu domaćih i internacionalnih dobavljača. Domaći dobavljači su u asortimanu Lidl Srbija zastupljeni sa više od 600 proizvoda, što kroz lokalno poznate marke, što kroz proizvode koji se prodaju pod Lidl brendovima.
Lidl Srbija trenutno ima dva logistička centra i oko 3.300 zaposlenih koleginca i kolega širom Srbije. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.