Savremena nauka i psihologija u službi prodajne prakse
↓↓↓
- Principi ubeđivanja u službi B2B i B2C prodaje
- Potrošačka neuronauka kao osnova uspešnije B2B i B2C prodaje
- Principi bihejvioralne ekonomije i kako ih uspešno koristiti u B2B i B2C prodaji
O govorniku
Završio je osnovne studije i magistrirano na Ekonomskom fakultetu, Univerziteta u Beogradu, gde trenutno pohađa doktorske studije na smeru Poslovno upravljanje i radi na disertaciji iz oblasti potrošačke neuronauke.
U periodu 1998-2016. godine, usavršavao se na menadžment i liderskim pozicijama u multinacionalnim kompanijama ING Bank, Nestle, Henkel Austrija i Henkel Srbija, u kojima je ostvario značajne poslovne rezultate. Kao deo menadžmenta kompanije i tima Henkel Srbija, gde je skoro 9 godina obavljao funkciju regionalnog direktora marketinga, bio je dobitnik više priznanja i nagrada na regionalnom i globalnom nivou, za uspešno ostvarenje poslovnih rezultata.
Karijeru marketing i prodajnog konsultanta, istraživača u oblasti potrošače neuronauke i predavača, je započeo 2016. godine osnivanjem AMMC d.o.o. na čijem je čelu, i do danas je sarađivao sa brojnim domaćim i internacionalnim kompanijama i organizacijama: EBRD, UNICEF, Nelt Group, Atlantic Grupa, Delta Holding, ComTrade, Nectar, Don Don, Lesaffre, Philip Morris International, Molson Coors, Pepsico, BIC, Lidl, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, MD International, AWT, Alca, Keprom, Sarantes, Fructal, Orbico, Podravka, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia…
Na Mokrogorskoj poslovnoj školi je vodeći predavač za oblasti marketinga i prodaje, a predaje i na programima iz menadžmenta i liderstva.
Predavač je na master studijama na fakultetu FEFA, na predmetu Ponašanje potrošača.
Kao gostujući predavač je, u više navrata, predavao na redovnim i master studijama na Ekonomskom fakultetu i FON-u, na Univerzitetu u Beogradu.
Član je IAA (International Advertising Association) i SeMA (Srpsko udruženje za marketing).
Maratonac i Ironman, sa preko 50 završenih polumaratona (21,1km), 32 završena maratona (42,2km), 13 Ironman 70.3 triatlona (113km) i 2 Ironman 140.6 triatlona (226km).