DARKO LUKIĆ

DARKO LUKIĆ

Generalni direktor, AMMC - Agency for Management and Marketing Consulting

O govorniku:

Darko Lukić je menadžment, prodajni i marketing konsultant i predavač. Svoje dvadesetdvogodišnje radno iskustvo u privredi, prenosi kroz programe iz oblasti menadžmenta, liderstva, prodaje, tradicionalnog i digitalnog marketinga.

Diplomirao, magistrirao i trenutno doktorant na Ekonomskom Fakultetu, Univerziteta u Beogradu. Na doktorskim studijama je na smeru Poslovno upravljanje i radi na doktorskoj disertaciji:«Primena tehnika neuromarketinga kao podrške pozicioniranju brenda u svesti potrošača na tržištu FMCG proizvoda«.

Svoje dvadesetdvogodišnje radno iskustvo u privredi, je sticao na menadžment, marketing i prodajnim pozicijama u domaćim i internacionalnim kompanijama.
Tokom 18 godina korporativne karijere, usavršavao se na menadžerskim i liderskim pozicijama u sledećim kompanijama: Partner Marketing Research Agency (1998-2001: Project Manager, Client Service Manager), ING Bank (2001-2003: Relathionship Manager), Nestle (2003-2005: Brand Manager), Henkel Central and Eastern Europe GmbH, Vienna, Austria (2005-2006: Brand Manager), Henkel Srbija (2006-2015: Senior Brand Manager, Key Account Manager, SEE Regional Marketing Director), FCB (2016: Regional Chief Operating Officer).

Karijeru konsultanta, mentora i predavača je započeo u decembru 2016. godine, kroz saradnju sa Delta Holdingom, UNICEF-om i InStore časopisom, da bi je u narednom periodu nastavio sa brojnim domaćim i internacionalnim kompanijama i organizacijama. Seminare i govore (na vodećim regionalnim FMCG konferencijama) je realizovao na srpskom i engleskom jeziku, u Srbiji, Sevrnoj Makedoniji i BiH.

Pružao je usluge savetovanja, mentorstva i edukacije sledećim kompanijama: UNICEF, Delta Holding, Philip Morris, Lesaffre, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, ComTrade, Nectar, MD International, Vital, Omnico distribucija, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Orbico, Fructal, Perutnina Ptuj, Atlantic Trade, Badel 1862, Alca Trgovina, AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil, itd...

Na listi je internacionalnih konsultanata EBRD (Evropske banke za obnovu i razvoj), član IAA (International Advertising Association), AMA (American Marketing Association) i Vodeći predavač za marketing i prodajni menadžment Mokrogorske škole za menadžment.

Oženjen, otac dve ćerke (16 i 19 godina).

Maratonac i triatlonac sa 26 završenih maratona (distanca od 42.2km), na 6 svetskih kontinenata, 13 polu-Ironman triatlona (distanca od 113km) i 2 Ironman triatlona (distanca od 226km).

Agenda