BRANISLAVA STANKOVIĆ

BRANISLAVA STANKOVIĆ

Mercator S
direktorka sektora sveže hrane

Panel: Kategorija

Šta kažu direktori kategorija vodećih trgovačkih lanaca u zemlji?

Kao rezultat COVID krize, videli smo definitivan pomak ka optimizaciji FMCG kategorija - od hrane, pića i grickalica do proizvoda za čišćenje. Velike kompanije fokusirale su se na pojednostavljivanje ponude proizvoda, uklanjanje zastarelih artikala i davanje prioriteta ključnim brendovima i robnim markama.

Na koji način je pandemija promenila ponašanje i potrebe potrošača?
Da li je COVID doprineo intenziviranju patriotskih stavova potrošača?
Koje su to kategorije dobile “COVID” zamajac?
Da li je to dugoročan ili kratkoročan trend?
Da li je PL izašao kao pobednik iz COVID krize?
Koje su to kategorije koje najviše “gube” novca na promocije?
Koje su to destinacijske kategorije za određene trgovce?
Koliko su veliki trgovci dobri u iskorišćenju svog potencijala i konverziji kupaca kod glavnih FMCG kategorija?


Pridružite nam se u analizi trenutnih trendova i budućih pravaca. Pogledajte široku sliku ili uđite dublje u kategorije, potrošače...

Agenda