logo
Bojana Milašinović

Bojana Milašinović

Managing Director
TOMRA Collection Serbia, Montenegro, and North Macedonia

Šta ćemo čuti?

 

Bojana će nam prezentovati načine na koje reciklaža i prikupljanje ambalaže predstavljaju novi razlog za dolazak potrošača u maloprodajni objekat. Pomoći će nam da razbijemo neke česte mitove i zablude i pogledamo uspešne primere sa vodećih evropskih tržišta.

Kroz svoju prezentaciju, Bojana će podeliti neke od trendova i rezultata studija kada su u pitanju navike potrošača nakon što se reciklaža uvede u maloprodajne lance, njihovi afiniteti i promene ponašanja pri kupovini. Takođe, ova prezentacija će pomoći da vidimo kako možemo da podržimo reciklažne aktivnosti i pre uvođenja depozitnog sistema, i kako da za taj momenat budemo spremniji.

Prezentacija će posebno biti inspirativna za viši menadžment u maloprodajnim kompanijama, pokazujući kako reciklaža može postati kompetitivna prednost i omogućiti im da razvijaju svoje poslovanje prateći ciljeve održivosti.


O govornici

 

Bojana Milašinović je generalna direktora za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju u kompaniji TOMRA Collection. Nakon više od šest godina života u Norveškoj i rada u različitim kulturama i tržištima, vratila se u Srbiju kako bi uspostavila poslovanje TOMRA Collection i razvila poslovanje u oblasti reciklaže i rešenja za cirkularnu ekonomiju u regionu. Bojana ima preko 17 godina iskustva u tehnološkoj industriji i dokazanu uspešnu istoriju razvoja, usvajanja i skaliranja proizvoda i usluga koje rešavaju važne probleme i stvaraju pozitivan društveni i ekološki uticaj.


O kompaniji

TOMRA je osnovana 1972. godine i fokusira se na dizajn, proizvodnju i prodaju automata za povrat ambalaže (RVM-ova) za automatizovano prikupljanje korišćenih ambalaža za piće. Danas TOMRA pruža rešenja za kružnu ekonomiju, koristeći napredne sisteme za prikupljanje i sortiranje, kao i tehnologiju zasnovanu na senzorima za preradu hrane. TOMRA ima približno 105.000 instalacija na više od 100 tržišta širom sveta. Kompanija je ostvarila ukupne prihode od oko 12 milijardi norveških kruna u 2022. godini. Njihovo prisustvo obuhvata sve kontinente, a rešenja su sve relevantnija za održiva društva.

TOMRA Collection ima oko 85.000 instalacija u preko 60 tržišta. Svake godine, ovi automati prikupe više od 46 milijardi praznih limenki i boca. TOMRA sistemi za povrat ambalaže omogućavaju efikasno prikupljanje, sortiranje i obradu ambalaža. To olakšava industriji, maloprodajama i potrošačima da recikliraju. Ovi sistemi doprinose stvaranju sveta bez otpada.

Agenda