Posetite sajt!
Lajkujte nas!
Pratite nas!

FMCG RETAIL SUMMIT 2020

1.972 učesnika

Završen 7. FMCG Retail Summit - ulaganje u tehnologije i ljudske resurse prioritet
Uprkos pesimističnom tonu ove 2020. godine, naš 7. FMCG Retail Summit, okupivši rekodnih 1.972 učesnika, pokazao je, na neki svoj način, koliko se industrija opire i ne predaje. To su svojim nastupima prikazali i predavači tokom ovog dvodnevnog najznačajnijeg trgovačkog skupa u godini.
Tradicionalna trgovačka konferencija u organizaciji InStore magazina učesnicima iz godine u godinu nudi pregled stanja i uvid u potencijale domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora, analizu trendova u Evropi, kao i pregled novih modela poslovanja na globalnom nivou.
Kao što se i moglo očekivati, sve to je ove godine bilo u svetlu zdravstvene krize koja je zahvatila celu planetu.
Ipak, potrudili smo se da konferenciju otvorimo inspirativnom pričom, za šta zahvalnost dugujemo Marjani Davidović, generalnoj direktorki Nestlé Adriatik južni region (Srbija, Crna Gora, Severna Makedonija), koja je sa učesnicima podelila svoja iskustva o dosadašnjim poslovnim naporima i putevima kojima nastavlja da korača vodeći od skoro ova tri regionalna predstavništa jednog od najvećih prehrambenih proizvođača. Zatim je usledio "zeleni" panel, tokom kojeg su Kristina Cvejanov, Business & CSO Consultant - Environmental Communications and Packaging Waste Regulations Specialist, Green Loop Consulting i Violeta Belanović Kokir, General manager, Sekopak objasnile kakav bi to trebalo da bude efikasan put ka cirkularnoj ekonomiji u našoj zemlji.
Goran Kovačević, generalni direktor trgovačkog lanca Gomex preneo je našim učesnicima svoja iskustva, zasnovana na dugogodišnjem rukovođenju. On je zatim bio moderator okruglog stola sa temom Biti drugačiji, a konkurentan, prilikom koga je sa učesnicima, Obradom Popovićem, direktorom DTL-a i Dimitrijem Stojanovićem, generalnim direktorom Aroma marketa razgovarao na temu prednosti manjih formata za potrošače.
Marijana Agić Molnar, CEO & Data Strategist, DATA DO na konferenciji je kratko i jasno poručila svim trgovcima: Budućnost trgovine su podaci! Segment o digitalnoj transformaciji je nastavio Marko Jovanović, Menadžer za razvoj poslovanja, Comtrade System Integration, sa porukom da su softverski roboti stigli i da je to uvod u revolucionarnu tehnologiju koja zauvek menja poslovne procese. Zatim smo čuli Mihaila Ponjavića, generalnog direktora Super Kartice d.o.o. Beograd, koji je govorio o svetskim programima lojalnosti i trendovima koji nam stižu.
Dr Nikolaos Dimitriadis, Chief Neuro Officer, Optimal HR Group podelio je zanimljivu prezentaciju o razumevanju savremenih potreba kupaca i shvatanju promena koje nastupaju u njihovom ponašanju, kao i zašto su na tom putu sve više neuroistraživanja “must have”? Zatim se Jovana Bijelić, Retail Vertical Client Business Partner iz Nielsena osvrnula na to zašto je uspeh proizvođača moguć samo uz razumevanje potreba kupaca u savremenom svetu i promena u njihovom pristupu i odabiru proizvoda. Na kraju prvog dana samita André Rinnensland, generalni direktor, METRO Cash & Carry Srbija nas je podsetio zašto su ljudski resursi dragoceni izvor konkurentske prednosti i da je dugoročni uspeh organizacije upravo u uspešnom upravljanju njenim zaposlenima.
Drugi dan samita je otvorio Milan Ćulibrk, glavni i odgovorni urednik, NIN, ekonomski stručnjak/analitičar osvrnuvši se na to gde je Srbija danas i kakva joj je budućnost. On je, takođe, bio i moderator okrugog stola koji je usledio, a u čijem fokusu je bila mesna industrija, o čemu su sa njim diskutovali Mohan Shrestha, generalni direktor Carnexa, Aco Tomašević, generalni direktor Neoplante i Dragan Miladinović, generalni direktor Yuhora.
Darko Lukić, direktor, AMMC je u svojoj prezentaciji dao uvid u to kakav je prodajni menadžer i prodajni tim za 21. vek. O ubrzanom rastu tehnologija i inovacija kojim se povećava potražnja za personalizovanijim prodajnim aktivnostima i novim pristupima prodaji govorio je Igor Jokić, direktor komercijalnih operacija Philip Morris International SEE. Ovaj segment konferencije zatvorio je Mladen Putin, direktor prodaje u kompaniji Heineken, koji je pričao o izazovima prodaje u novoj realnosti i na koji način FMCG kompanije moraju da promene organizaciju i prodajne strategije.
Kupovne navike među sprskim potrošačima su se ove godine neminovno menjale. O njima nam je govorila Jovana Dukić Vasić, direktor istraživanja Smart Plus Research kompanije, dok je Lazar Marković, direktor poslovnog područja maloprodaje, Mercator-S pričao o novom dobu trgovine i o radnji budućnosti. Ray Gaul, CEO, Retail Cities Global, podelio je sa našim virtuelnim učesnicima priču o tome kako internet trgovci, poput Amazona i T11, koriste "Gemini effect" da bi nadmašili konkurenciju.
Čuveni britanski retail futurolog Matthew Brown predstavio je retail trendove u zemljama širom sveta, sprovodeći učesnike kroz svet trgovine i inovacije koje će njihov post-COVID život učiniti uspešnijim. Ovogodišnji FMCG Retail Summit zatvorio je Jan-Willem Dockheer, CEO, Delhaize Serbia, od koga smo čuli iskrenu priču o uticaju kompanije, koju on predvodi, na život ljudi i zajednicu.

Linkovi



FMCG RETAIL SUMMIT 2019

500+ učesnika, 15+ sponzorskih štandova

govornici iz Belgije, Velike Britanije, Nemačke, Hrvatske i Srbije

Jean Jacque Vandenheede, futurolog i specijalista za trendove u ritejlu (ex viši konsultant, Nielsen), Belgija

Sebastian Rennack, viši ritejl analitičar LZ Retailytics (Lebensmittel Zeitung), Nemačka

Ray Gaul, Senior Vice President Retail Insights, Kantar, Velika Britanija

FMCG Retail Summit 2018

500+ učesnika, 15+ sponzorskih štandova

govornici iz Rusije, Nemačke, Velike Britanije, Slovenije, Hrvatske i Srbije

Keynote govornik: Miodrag Borojević, predsednik Uprave, O’Key, Rusija

Pogledajte video sa konferencije


FMCG Retail Summit 2017

500+ učesnika, 15+ sponzorskih štandova

Keynote govornik: Matthew Brown, retail futurolog, Echochamber, Velika Britanija, predavač na najvećem svetskom prehrambenom sajmu ANUGA 2017

Međunarodni keynote govornik: Kvantan Roje (Quentin Royer), generalni direktor, Delhaize Serbia

Entoni Sošić, generalni direktor, Mercator S

FMCG Retail Summit 2016

500+ učesnika, 15+ sponzorskih štandova

govornici iz SAD, Velike Britanije, Irske, Nemačke, Slovenije i Srbije

Keynote govornik: Marijana Kristić, direktor sektora BI i CRM, Mercator-S

Međunarodni keynote govornik: Andrey Dvoychenkov, generalni direktor, Nielsen Adriatics

Pogledajte video sa konferencije


FMCG Retail Summit 2015

550+ učesnika, 10+ sponzorskih štandova

FMCG Retail Summit 2014

450+ učesnika, 10+ sponzorskih štandova

NOVEMBAR 2021

  • 00

    Dana

  • 00

    Sati

  • 00

    Minuta

  • 00

    Sekundi


  • 18 Novembar 2021


  • HYBRID (OFFLINE/ONLINE)